søndag den 27. oktober 2013

Lidt godter :-)

Jeg var jo den heldige gæst til Kreative Dage i Fredericia. 
Jeg ved godt, at jeg lovede billeder, men jeg glemte det.... Undskyld ;-)...

Jeg besøgte flere af de skønne skønne standen, alle havde så meget fint og kreativt med. 

Jeg kender flere af de skønne kvinder som udstiller, så dem fik jeg heldigvis givet et kæmpe kram, for hold nu op, de er seje. 

Jeg og Lonni fik begge lidt med hjem;-)), BoligLiv og garn fra GarnGaragen.

Lonni købte til et halstørklæde i sort og hvid, i deres skønne Coast og jeg købte deres Supersoft, jeg har nemlig fundet ud af, den er fantastisk at lave fint boliginteriør i.
Så jeg skal i gang med tunesisk hækling og lidt nye glas varmere.


Jeg har valgt lidt mere bløde farver, end dem jeg før i tiden havde valgt. Men forandring fryder:-)))

Jeg ønsker alle den skønneste søndag 

Knus Rikke


12 kommentarer:

  1. Det lyder som en hyggelig dag. Jeg var dernede sidste år. Men i år har der ikke været overskud til det. Var det godt?

    SvarSlet
  2. Det var rigtig fint, men jeg savner lidt fornyelse...
    Men så må jeg jo selv finde den...

    SvarSlet
  3. Enig i at der var meget det samme... Men DK er jo et ret lille land, så det er vel også begrænset hvor meget nyt der kan være hele tiden

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er i mit univers ikke en undskyldning...

      Slet
  4. Det var virkelig en dag, fuld af inspiration og kreativitet. Jeg var også forbi messen lørdag, og hold da op, hvor var der mange fine ting. Det var første gang, jeg var forbi messen, og håber bestemt ikke det er min sidste gang.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, der var meget fin inspiration og dejligt at høre, du har lyst til at tage af sted igen;-)

      Slet
  5. Jeg tror at dine nye farver vil klæde dig og dit nye hår fantastisk:O)
    Pyt med billederne, så ville jeg jo bare blive misundelig og det klæder mig så dårligt.
    Stort knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, mit farvevalg har ændret sig i takt med min hårfarve. Jeg er så glad for mit hår og ja, det giver nye og andre muligheder;-)

      Slet
  6. Hejsa skønne Rikke, det var en fornøjelse at se dig igen - og tak for krammet :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. I lige måde, det var skønt at se i havde så travlt;-), selv tak for dejligt kram.

      Slet
  7. Jeg var forbi fredag og fik også det dejlige coast garn med hjem.

    SvarSlet