tirsdag den 31. juli 2012

Masking Tape Tastatur

Jeg har jo været så priviligeret at møde så mange dejlige mennesker gennem både Amio, blogverdenen og ikke mindst min butik. En af dem, som er kommet lidt mere ind under huden er denne skønne kvinde. Hun spurgte på hendes blog, om "du" får realiseret nogle af de idéer du finder på Pinterest?

Jeg sad i går og legede lidt med mit tastatur, mens min smukke fantastiske datter lavede lidt skolearbejde;-). Jeg skulle jo være stille....






Jeg har ikke tapet alle tasterne til, for så kommer jeg ikke til at bruge tasturet;-)))

Hyg dig med dine krea projekter...


Smuk dag til dig

Rikke


11 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare godt ud.. Sådan et tastatur vil jeg også have! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det er også vildt hyggeligt at sidde ved.
      Faktisk lidt mere inspirerende;-).
      God arbejdslyst, hvis du går i gang.

      Slet
  2. Super god idé med lidt farve på et ellers kedeligt tastatur - mom min chef vil opdage, hvis jeg taper mit tastatur lidt til?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er sikker på at din chef tænker du er kreativ og initiativrig;-)
      Masking tape kan du tage af ligesom malertape, så det burde ikke være noget problem;-)))

      Slet
  3. Jeg fik købt en del tastaturklistermærker i Kina, og det er et hit på min arbejdscomputer. Dog passer ikke alle mærkater med et dansk tastatur, men så er jeg blevet bedre til at huske hvor de forskellige tegn er ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lyder spændende med tastaturklistermærker;-), godt du har mod på at huske...

      Slet
  4. Det kunne jeg godt finde på at kaste mig ud i på mit tastatur på arbejdet - flere af bogstaverne er slidt af, så jeg kan lige så godt være lidt kreativ.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  5. Det er da bare med at komme igang ;-)

    SvarSlet
  6. I don't even know how I ended up here, but I thought this post was good. I don't know who you are but certainly you're going to a famous blogger if you aren't already ;
    ) Cheers!

    Visit my page; best cellulite treatment

    SvarSlet