tirsdag den 15. maj 2012

Yndlingslappen part 2

Jeg er nået lidt længere, eller rette sagt jeg er færdig med mine yndlingslapper
Jeg har hæftet ender og skal nu beslutte om jeg vil hækle en kant på og så sy sammen.
 Eller om jeg bare skal sy sammen nu?

Jeg er blevet inspireret til at lægge det op på denne måde, efter jeg har set et foto på Pinterest.
Den måde farverne er lagt op på, er heldigvis tilfældigt, for hvis jeg styrer for meget, er det ikke ensbetydende med jeg er tilfreds! Men dette er jeg meget tilfreds med;-)



Smuk dag til dig;-)


Rikke

6 kommentarer:

  1. Hold da helt op, hvor fint.... Rigtig god ide med oplægningen, det vil jeg prøve "om nogen tid" når jeg skal til at sy et patchworktæppe sammen. God dag til dig og dine....

    SvarSlet
  2. Det ser godt ud, smukke.
    Det ligner det der spil på mobilen, hvor man skal få dem til at passe.
    Knus.

    SvarSlet
  3. Hvor ser du fantastisk godt ud:)
    Det klæder dig super.
    Knus Pia

    SvarSlet
  4. Hvor ser det skønt ud.. Tetris på den fede måde..

    SvarSlet
  5. Rigtig fint og stort arbejde.
    Jeg tænker også at det kunne være sjovt at se firkanterne lagt op sådan at hver anden tern bliver fjernet, altså så der er luft imellem og så det kun er hjørnerne der mødes.... indviklet at forklare! Men vupti kunne det blive dobbelt så stort i en vis fart!! Eller der kunne blive 2 tæpper ... eller et tæppe og 2 tørklæder... eller... er det bare mig som er doven og vil have mest muligt ud af det ; )
    Jeg beundrer dit store arbejde i hvert fald : )

    SvarSlet