lørdag den 5. november 2011

Blogtræf den 12.11.2011, hvad skal jeg tage med?


Blogtræf  lørdag d. 12.11
Hvad skal jeg ha' med, hvad tid skal jeg være der
og hvor?
 
Hvis du ha' en papir's saks, underlag, limstift,
måske noget garn, perler eller noget andet spændende,
du vil dele lidt, kunne det være sjovt.
 
Det bliver kl.12.30 hos Moster Pips,
på Østerbro, hvis I sender en mail
svarer hun tilbage med adresse.
 
 
Vi har fået en masse at lege med blandt andet fra
og
 
Karen og Søsterne sætter også deres aftryk.
Fantastisk frugt, så vi kan holde fingerne i gang.
Tiger, ville også gerne være med.
 
Så kom vær med og lad os være kreative,
mens vi snakker og måske putter lidt kage indenbords.
I må nok regne med at slippe en små 30/35 kr.
så vi lige kan dække diverse kaffer, the mm.
Og der er stadig plads.
 

PS. jeg har hund, den har det hele i munden
dvs. den gør, når det ringer på
og ellers er hun bare sød og dejlig....
 
Teksten er tvystjålet fra Moster Pips;-)
Men vi ses jo der, ikk????


Rikke

2 kommentarer:

  1. Når det er dig, min skat, må du stjæle alt det du vil:0)
    God søndag.

    SvarSlet
  2. Så stjæler jeg den også ;-)
    Knus

    SvarSlet