mandag den 15. august 2011

Inspiration fra Tusindfryd

Jeg har ikke være så aktiv på computeren i min ferie, men jeg har da nogle dag tjekket lidt ud, hvad der nu rørte sig af fede nye ting i Blogland. 





En af de dage var, da den kreative Tusindfryd havde dette, for mig, lidt sjove garn. Så jeg bestilte lidt hjem fra Japan og glæder mig til at skulle i gang med dette krea projekt.

Håndbold sæsonen går jo i gang her i begyndelsen af september og der er mange timer, hvor jeg skal hygge mig med at vente på mine elskede piger. 

Jeg glæder mig til begge dele;-)

Smuk mandag til dig

Rikke

5 kommentarer:

  1. Garn fra Japan, hvor eksotisk:-)
    God dag til dig også....
    Knus

    SvarSlet
  2. Er det noget med nogle køkkenklude?
    God mandag.

    SvarSlet
  3. Fede farver du fik hjem der !!

    Glæd dig de subbere virker helt fantastisk ! Bruger slet ikke andet nu ;-)

    Håber snart at stikke hovedet forbi har bare siddet i til over hovedet ;-)

    KH

    SvarSlet
  4. Hej Kate
    Det er godt med lidt eksotisk i vores grå regnvejrs vejr;-)

    Hej Kisser
    ja, det er det.

    Hej Wenche
    Tak, jeg er så spændt på at bruge dem

    SvarSlet
  5. Ved du hvordan man regner tolden ud ,hvis man køber garn ,er det mon vægt eller samlet pris på varen hilsen Irene

    SvarSlet