onsdag den 22. juni 2011

Mit navn i Bolig LIV

Jeg er ikke typen der praler, jeg er taknemmelig, for de "ting" som sker for mig. 

Så da jeg her til aften skulle i Brugsen for at købe mælk og havregryn, så stod det nye Bolig LIV på hylden og jeg vidste, at Bolig LIV havde købt en af reportagerne med Mariannes campingvogne. 
Så jeg tænkte, at jeg lige skulle se om de lækre campingvogne var med 
og det var jo lige det de var.

At Marianne oven i købet også anbefaler mig, er jo mere end jeg kan drømme om.

Marianne, jeg er dig dybt taknemmelig. Af hjertet TAK.




 Marianne, Katrine og Pernille jeg kan ikke takke jer nok.

Knus fra mig til jer

Rikke

5 kommentarer:

  1. Ai ai AIIIII! Jeg var jo med på den foto shoot! Jeg skal da ha det blad!!!! Og lige over med det takkeri;) Du er skøn at kende, det er nok at være taknemmelig for:)

    SvarSlet
  2. Hun har et par af mine øreringe på:) Kan man se det? Kan man? Hva hva hva???


    ;)

    SvarSlet
  3. Jeg så det godt Rikke og jublede til Ole: "Rikke er i BoilgLiv, Rikke er i BoligLiv"...Stort tillykke, Rikke. Håber det giver pote:-)
    God dag min ven.
    Knus fra Kate

    SvarSlet
  4. Tillykke med det, så det igår aftes.
    Et godt skridt på din vej, husk nu og
    stoppe op og duft til de smykke blomster,
    du vil møde på din vej.
    God Sankt Hans!
    Knus.

    SvarSlet
  5. Rikke det er intet mindre end mere end fortjent! Jeg praler af dig, hvorend jeg kan komme til det! Pral for fanden, PRAL! For du har noget at have det i!

    SvarSlet