lørdag den 21. maj 2011

Min nye "pimpede" cardigan

Så blev det tid til at få pimpet min nye cardigan, en af de gode ting ved at være selvstændig er jo, at jeg selv kan bestemme over min tid;-). 
Så i dag i butikken var det tid til at få pimpet min nye cardigan....




Så her er resultatet....

Foran har jeg skiftet alle knapperne, så det blev lidt mere mig










Bagpå har jeg lavet lidt applikation med noget af mit stof. 

Jeg elsker jo blomster, så selvfølgelig skulle det være en blomst, der skulle bagpå.









Snyde lommerne har fået hver deres knapper, på den ene side en enkelt rød og på den anden tre grønne blomster knapper.

Nu vil jeg se håndbold sammen med min familie.

God weekend til dig 

Rikke

8 kommentarer:

  1. Hvor er den bare blevet fin... :o)

    SvarSlet
  2. Det blev godt nok en meget lækkert cardigan !
    Blomsten- r den bare syet på maskine?

    SvarSlet
  3. Tak smukke kvinder;-)

    Jeg har strøget dobbeltklæbende vliseline på først, så er det nemmere at styre. Så kan du stryge det på lidt efter lidt. Ja, jeg har "bare" zigzag'et rundt.

    SvarSlet
  4. Rikke jeg har sådan en trang til at komme i dine knapper en dag! Altså du må have en hel verden af knapper

    SvarSlet
  5. Hvor blev den fin :-)
    Nu er mit indlæg klar med lidt billeder også.
    Tak for et hyggeligt besøg i din butik idag.

    SvarSlet
  6. Den er da bare lige dig.
    det er utroligt, hvad så lidt kan gøre,
    et par knapper og VUPTI.
    God søndag;0)

    SvarSlet