tirsdag den 3. maj 2011

Hvad er det?

Fyns fedeste forårsmarked nærmer sig med hastige skridt, jeg glæder mig som et lille barn, som venter på juleaften.

Jeg glæder mig til at hilse på alle jer smukke og skønne mennesker, som jo indtil nu kun findes i den virtuelle verden. 

Glæder mig til at vise jer, hvad Lonni og jeg har i skatkamret.

Jeg har jo haft mine overvejelser omkring mine kjoler og markedet, men gæt med en gang...


Først tog jeg lidt af disse to ingredienser og tilsatte lidt af dette


Så kom det i sy maskinen og så ser det sådan ud




Har du gættet hvad det er?

Nå, ikk...

Så må du vente spændt til på fredag, lørdag eller søndag.

Vi ses....??


Rigtig dejlig aften til dig og dine

Rikke

9 kommentarer:

  1. Arhj...er det et lille transportabelt prøverum??? Det ville da være en genial idé:-)

    SvarSlet
  2. lyder som vildt god idé davids engle kommer med :)
    kh♥
    pøj pøj på markedet

    SvarSlet
  3. Tror Davids engle har fat i noget! Ellers er det en kæmpe kjole indbygget med hulahoplering - marengs effekt :) Håber der kommer billed af det :) kommer ikke til FYN ÆV her kommer den til at stå på barnedåb og konfirmation i weekenden

    SvarSlet
  4. Ja, du må afsløre den hemmelige kreation for os, der ikke kommer forbi forårets største event i kreablogverdenen. Ville ellers gerne, men...

    SvarSlet
  5. Hej tøser.

    Selvfølgelig kommer der billed, det kan jeg da slet ikke lade være med.

    Sender mine bedste tanker til jer som ikke kan deltage.

    Rikke

    SvarSlet
  6. En "sengehimmel"....venter spændt!

    SvarSlet
  7. Tak for te i dag.
    Det var Ninas Natur Cafe, jeg vil have dig og Kate med til, iført dine solhatte.
    Jeg kan lige se det for mig;0)
    Vi ses på lørdag.

    SvarSlet
  8. Var forbi din stand på markedet i dag. Det fine spænde pryder mine lokker i skrivende stund :) Og hvor er det en genial ting du der har lavet!! :)

    SvarSlet
  9. Hej Rikke.

    Jeg har lagt et billede af herligheden - inkl. model på min blog :) Skønt påfund!

    SvarSlet