torsdag den 14. april 2011

Min "next door" nabo og navne søster

Min "next door" nabo er Husflid og tilfældigvis hedder vi begge to Rikke. 
Det synes jeg, er lidt hyggeligt. Så når jeg ikke kan klare mig med alle mine egne krea projekter, så går jeg lige en tur ind til Rikke, der er SÅ meget, at jeg sommetider ikke kan vælge. Men vi får os altid en hyggelig snak og så ender det med jeg alligevel får lidt med hjem, som jeg kan sidde og hygge mig med.
Så da jeg var derinde i mandags, kom papiret og de små sølv spænder med mig hjem.

Så nu tænker jeg, at jeg skal lave lidt sjove hårspænder i lidt pang farver.

Hyggelig krea dag til dig;-)

Rikke

1 kommentar:

  1. Det kan der vist kun komme noget fint ud af.
    Hvad siger du til en kop te, lidt krea på næste, næste tirsdag?
    Jeg er i fuld gang med nål og tråd.

    SvarSlet